Nasumično delovanje na polju društvenih mreža nije pokazalo rezultate? Nedostatak strategije i planiranja bi vrlo lako moglo da vas odvuče od uspeha na platformama društvenih medija.
U nastavku teksta, podelićemo sa vama 3 strategije uz pomoć kojih možete ostvariti pun potencijal na društvenim mrežama.
Savet #1: Društvene mreže nisu iste
Većina velikih društvenih mreža se veoma razlikuju jedna od druge. Nisu sve jednake za svrhe vašeg poslovanja. Uradite neka istraživanja o ukupnom broju korisnika, demografiji i kulturi svake od najvećih društvenih mreža. Ovo će vam pomoći da se pripremite za sledeći savet. Koje se društvene mreže najbolje uklapaju u vašu kompaniju sa stanovišta kulture i ličnosti?
Savet #2: Nemoguće je uraditi sve savršeno, ne brinite
Ako pokušate da budete najbolji u svakoj društvenoj mreži, nećete uspeti. Ljudi žele autentičnost. Verovatno će biti neprikladno ako pokušate da koristite društvenu mrežu koja ne odgovara vama i vašem poslu. Zamislite vodoinstalatera koji koristi Instagram ili Snapchat. Morate razmisliti o tome ko je vaš klijent i gde se povezuju sa drugima na mreži.
- Koji je njihov pol?
- Koliko godina imaju?
- Gde žive?
- Koji je njihov nivo prihoda?
- Koji nivo obrazovanja imaju?
- Da li su u braku? Da li imaju decu?
- Koja su njihova zanimanja?
- Šta im je važno?
- Koja su njihova interesovanja?
- Kakav način života vode?
Izaberite mrežu ili mreže koje vam najviše znače za vaše poslovanje.
Savet #3: Jednom kad počnete, nema stajanja
Društveni mediji nisu projekat, to je kontinuirani napor. Sada je deo vaše marketinške strategije. Ne možete samo objaviti nekoliko puta, a zatim ne objavljivati mesec dana. Morate konzistentno objavljivati kako bi se povezivali sa ljudima. Društvene mreže moraju biti deo uloge i odgovornosti najmanje jedne osobe. Postoji veliki broj aplikacija i alata koje će vam olakšati posao, u smislu organizacije i planiranja, pogotovo ako radite sami.
Nemojte dozvoliti da vas društveni mediji plaše. Zapamtite, poslovi se odnose na ljude i međuljudske odnose. Društveni mediji mogu poboljšati i graditi odnose. Koristite društvene mreže da razgovarate sa ljudima, jer sigurno nećete pogrešiti.