3 moćne strategije za rezultate na društvenim mrežama

Nasumično delovanje na polju društvenih mreža nije pokazalo rezultate?  Nedostatak strategije i planiranja bi vrlo lako moglo da vas odvuče od uspeha na platformama društvenih medija.

U nastavku teksta, podelićemo sa vama 3 strategije uz pomoć kojih možete ostvariti pun potencijal na društvenim mrežama.

Savet #1: Društvene mreže nisu iste

Većina velikih društvenih mreža se veoma razlikuju jedna od druge. Nisu sve jednake za svrhe vašeg poslovanja. Uradite neka istraživanja o ukupnom broju korisnika, demografiji i kulturi svake od najvećih društvenih mreža. Ovo će vam pomoći da se pripremite za sledeći savet. Koje se društvene mreže najbolje uklapaju u vašu kompaniju sa stanovišta  kulture i ličnosti?

Savet #2: Nemoguće je uraditi sve savršeno, ne brinite

Ako pokušate da budete najbolji  u svakoj društvenoj mreži, nećete uspeti. Ljudi žele autentičnost. Verovatno će biti neprikladno ako pokušate da koristite društvenu mrežu koja ne odgovara vama i vašem poslu. Zamislite vodoinstalatera koji koristi Instagram ili Snapchat. Morate razmisliti o tome ko je vaš klijent i gde se povezuju sa drugima na mreži.

  • Koji je njihov pol?
  • Koliko godina imaju?
  • Gde žive?
  • Koji je njihov nivo prihoda?
  • Koji nivo obrazovanja imaju?
  • Da li su u braku? Da li imaju decu?
  • Koja su njihova zanimanja?
  • Šta im je važno?
  • Koja su njihova interesovanja?
  • Kakav način života vode?

Izaberite mrežu ili mreže koje vam najviše znače za vaše poslovanje.

Savet #3: Jednom kad počnete, nema stajanja

Društveni mediji nisu projekat, to je kontinuirani napor. Sada je deo vaše marketinške strategije. Ne možete samo objaviti nekoliko puta, a zatim ne objavljivati mesec dana. Morate konzistentno  objavljivati kako bi se povezivali sa ljudima. Društvene mreže moraju biti deo uloge i odgovornosti najmanje jedne osobe. Postoji veliki broj aplikacija i alata koje će vam olakšati posao, u smislu organizacije i planiranja, pogotovo ako radite sami.

Nemojte dozvoliti da vas društveni mediji plaše. Zapamtite, poslovi se odnose na ljude i međuljudske odnose. Društveni mediji mogu poboljšati i graditi odnose. Koristite društvene mreže da razgovarate sa ljudima, jer sigurno nećete pogrešiti.