5 kreativnih načina da reklamirate i prodajete svoje vino online

Snimite Instagram ili Facebook live:

Organizujte uživo degustaciju vina sa tvorcem istog. Akcenat stavite na ekskluzivne detalje koji fanovi žele da čuju, kao i pozadinsku priču svega. Omogućite da fanovi stranice mogu da komentarišu i postavljaju pitanja tokom samog live-a. Ključ je o ličnom iskustvu, preko koga će te se povezati za potencijalnim klijentima, tako da se osete specijalnim, i dobiju uvid u vaše poslovanje.

Povežite se sa uzorima, blogerima i medijima na twitter-u i Instagramu.

Povežite se na autentičan način sa uzorima koji su zainteresovani za vaš proizvod. Da bi vas registrovali na ličnom radaru, potrebno je da lajkujete, komentarišete i share-ujete njihove objave. Predložite da im pošaljete jednu besplatnu flašu, kako bi degustirali vino i  na taj način produbili odnos.

Organizujte takmičenje

Održavanje takmičenja ili nagradnih igara, može vam omogućiti da dopunite znatno svoju mailing listu putem dodatka za facebook stranicu. Prilagodljivi formular za unos, omogućava vam da prikupite tačne podatke koje želite da znate o svojim kupcima. Ne zaboravite da pomenete pravne podatke, kao što je “mora biti 18+ za ulazak!”.

Napravite jedinstvenu promociju za kontakte sa mailing liste

Na vašoj mailing listi, nalaze se najveći fanovi i potencijalni klijenti/kupci. S toga, u okviru nekog praznika, naravite ekskluzivnu promociju, gde će potencijalne mušterije moći da se lično uvere u kvalitet.

Online prodaja

Na web sajtu omogućite i online kupovinu, kao i dostavu, kako bi bili  potpuno otvoreni za saradnju i iskoristili pun potencijal poslovanja.